آموزش دفاع شخصی

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

کلاس آموزش دفاع شخصی دوره تخصصی دفاع فردی در تهران

مهارت دفاع شخصی
مهاجم را بغل نکنید برای دفاع با او کشتی نگیرید زیرا اگر مرد قوی و بزرگ باشد شما را به زیر دست و پا له خواهد کرد زیرا دفاع شخصی کشتی نیست شما باید از مهاجم فاصله بگیرید اگر شما کوچکتر از مهاجم هستید نترسید تمام حواستان را جمع کنید و از تمامی علم خود استفاده کنید.


بایگانی

ارتباط مستقیم چاقی با ورم و درد مفاصل/ نقش مهم ورزش کردن در درمان درد مفاصل

دفاع شخصی آموزش دفاع شخصی | شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۵۵ ب.ظ

ارتباط مستقیم چاقی با ورم و درد مفاصل/ نقش مهم ورزش کردن در درمان درد مفاصل

 

متخصص طب ایرانی

 

راه‌های پیش‌گیری و درمان درد مفاصل را تشریح کرد و گفت: در این بیماری، غضروف بین مفاصل از بین می‌روند و باعث می‌شود که استخوان‌ها با هم برخورد پیدا کنند.

به گزارش سلامت نمیوز به نقل ازفارس،محمود قادری متخصص طب ایرانی گفت: درد مفاصل یکی از انواع شایع آرتریت است که به دلیل سایش مفاصل رخ می‌دهد؛ در این بیماری، غضروف بین مفاصل از بین می‌روند و باعث می‌شود که استخوان‌ها با هم برخورد پیدا کنند. هم‌چنین مفصل محل مورد نظر کمی ورم می‌کند و رنگ آن به قرمز مایل به زرد تبدیل می‌شود.

وی افزود: متعادل کردن وزن یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از درد مفاصل است؛ چاقی فشار زیادی به زانوها و مفاصل ران وارد می‌کند و درد آن را بیش‌تر می‌کند، لذا کاهش وزن در افرادی که دارای اضافه وزن هستند، یکی از راه‌های مهم جلوگیری از پیشرفت این بیماری محسوب می‌شود.

قادری گفت: مصرف غذاهای ضد التهاب از راه‌های دیگر کاهش التهاب و تورم هستند و درد ناشی از آن را بهبود می‌بخشند؛ سیر، پیاز، تره، جعفری، کرفس، لیمو و چای جزو این مواد هستند. هم‌چنین مواد غذایی دارای اسید چرب امگا‌3 موجود در برخی مواد غذایی نیز می‌تواند التهاب و درد مفاصل را کاهش دهد.

متخصص طب ایرانی با بیان اینکه ورزش کردن راه مهمی برای درمان‌ افراد مبتلا به استئوآرتریت است، گفت: ورزش کردن به خصوص تمرین‌های هوازی عضلات اطراف مفاصل آسیب دیده را تقویت می‌کند. هم‌چنین ورزش‌های آبی یکی از بهترین راه‌های درمان‌ طبیعی درد مفاصل است.

قادری اظهار داشت: ماساژ درمانی راه دیگری برای کاهش التهاب عضلات است و درد آن را تسکین می‌بخشد. ماساژ باعث به جریان افتادن خون و در نتیجه تسکین درد می‌شود ولی به دلیل حساس بودن ورم مفاصل باید با احتیاط با آن رفتار کرد.

وی بیان داشت: مصرف مکمل‌ها تحت نظر پزشک باعث ترمیم غضروف‌های آسیب‌دیده می‌شود؛ هم‌چنین آب‌درمانی به خصوص آب چشمه‌های معدنی می‌تواند باعث کاهش درد مفاصل و بهبود حرکات آن شود.
 

 

اینستاگرام:  https://www.instagram.com/self_defense1

نویسنده: علی نیازی

منبع: سلامت نیوز

 

 

تلفن تماس: 09122206816

  • دفاع شخصی آموزش دفاع شخصی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی